Забрала мультиварку, а приїхавши додому мене чекали неприємні сюрпризи. Нижня частина корпусу мультиварки була з діркою. Я подзвонила Едуарду, на що він сказав, що може це я в дорозі її розбила, що в нього ніяких частинок не було, але погодився щоб я привезла мультиварку на повторний ремонт. Пізніше, виявилося, що мультиварка так само видає помилку E2.
При зустрічі Едуард почав казати, що з приводу дірки можна ще посперечатися, що це не він її зробив, але погодився її заробити.Під час розмови, він поводив себе не ввічливо, навіть по-хамськи.Наступного дня подзвонила його дружина і сказала, що мультиварка готова і що вони зробили мені «подарунок» і замінили нижню кришку мультиварки, там де була дірка, але стару теж мені віддадуть.Коли я отримала мультиварку і нижню кришку, то на нижній кришці, яку повернули, було видно, що заробити гарно йому не вдалося, а шматочок, якого не вистачало, він приклеїв, тож він був у нього. Помилку Е2 виправив.
Краще віддайте техніку в сервісний центр.