UA

Кадрові послуги Позняки

Kabanchik.ua - зручний онлайн сервіс для замовлення побутових та бізнес послуг. Замовте послугу Кадрові послуги Позняки на Kabanchik.ua прямо зараз.
  1. Всі послуги
  2. Реклама і маркетинг
    1. Реклама в Інтернеті
    2. Поширення реклами
    3. Виготовлення та монтаж зовнішньої реклами
    4. Послуги промоутерів
    5. Послуги звукорежисера
    6. Послуги моделі
    7. Інша реклама
3583
фахівця
в цій категорії
Лучшие специалисты по предоставлению кадровых услуг

  • Був(ла) на сайті 8 хвилин назад
    На сайті з
    21 октября 2018
    Паспорт
    перевірено
    Без вредных привычек! Работаю на должности HR, в свободное время подрабатываю на кабанчике. Берусь за работу которую могу выполнить на 100%, Также предоставляю услуги в сфере детектива. Опыт более 6 лет и рейтинг 98% с 100 возможных
     
    863
    98%позитивних
    Анна
    11 февраля
    Очень хороший специалист. Очень быстро ответил и оперативно помог
    Відгук по замовленню:
    Катя
    27 декабря 2023
    Дякую, все виконано як і домовлялись. Рекомендую.
    Відгук по замовленню:
    Анна
    11 февраля
    Очень хороший специалист. Очень быстро ответил и оперативно помог
    Відгук по замовленню:
  • Був(ла) на сайті 55 хвилин назад
    На сайті з
    10 марта 2020
    Паспорт
    перевірено
    Здійснюю юридичну діяльність з 2013 року. Являюся діючим юристом компанії Justitia в місті Києві. Маю великий досвід ведення справ різної категорії складності. Основні напрямки здійснення юридичної діяльності: - Допомога при ДТП; - Оскарження протоколів та постанов органів полії; - Стягнення страхових відшкодувань; - Сімейні справи (Розірвання шлюбу, аліменти, поділ майна, визнання батьківства, позбавлення батьківських прав тощо); - Міграційні справи (громадянство, додатковий захист, біженство, постійне/тимчасове проживання); - Стягнення боргів (з фізичних та юридичних осіб); - Митні справи (оскарження протоколів та постанов тощо) - Податкові спори (оскарження ППР, донарахувань, відмову в реєстрації ПН); - Військове право; - Захист у кримінальних справах; - Представництво у суді; - Допомога в проведенні оцінки майна або збитків; - Апостиль на документи; - Нотаріальні послуги; - Допомога в здійсненні перекладу документів; - Розробка договорів різної складності та NDA; - Проведення переговорів та медіації. Відповідальний підхід. Великий досвід в наданні якісних юридичних послуг. Сертифікований Manual QC Engineer з досвідом роботи на комерційних та некомерційних поектах. З невеликим досвідом викладання (менторства). З початковими навичками автоматизації на Python. Технічні навички: - Jira; - TestRail, Trello; - MS SQL Server/Workbench; HTML/CSS; Selenium IDE; Postman; - Github; Jmeter; DevTools; - WordPress; - JavaScript; - Python; - Test Automation.
     
    52
    98%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Був(ла) на сайті 1 годину назад
    На сайті з
    14 января 2019
    Документи
    перевірені
    Працюю дистанційно з будь-яким містом по Україні. Офлайн зустрічі в м. Чернівці. 6 років досвіду. Працюю офіційно! Я ФОП з 2018 року. 1000+ ФОП скористались моїми послугами. Наразі на постійній основі здійснюю супровід ФОП на спрощеній системі, вирішу будь-яке питання; та подаю звітність ФОП/ТОВ/консультації/навчання/комунікація з державними органами - все швидко, доступно, з турботою про Ваш час та діяльність.
     
    53
    100%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Даня К.
    Був(ла) на сайті 3 години назад
    На сайті з
    14 июня 2021
    Паспорт
    перевірено
    21
    98%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Компанія "Nokote"
    Був(ла) на сайті 1 годину назад
    На сайті з
    24 мая 2023
    Документи
    перевірені
    *обслуговування всіх видів оргтехніки *заправка, заміна та відновлення картриджів *підбір та продаж офісної техніки *діагностика обладнання (безкоштовна - при подальшому ремонті) *ремонт та технічне обслуговування офісної техніки *проведення повного аудиту вашої техніки *платники ПДВ
     
    77
    90%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Александр Г.
    Був(ла) на сайті 4 години назад
    На сайті з
    10 декабря 2015
    Паспорт
    перевірено
    Сочетаю в себе креативность менеджера по продажам и скурпулезность и настойчивость менеджера по управления проектами + руки выросли из правильного места. Ко всем задачам подхожу комплексно с ориентацией на конечный результат. Считаю, что лучше работу не делать, чем делать ее плохо.
     
    66
    92%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Був(ла) на сайті 1 годину назад
    На сайті з
    30 мая 2022
    Паспорт
    перевірено
    Маю близько 5 років досвіду, незважаючи на мій молодий вік. Надаю консультації, працюю з різними системами оподаткування (ФОП 1-4 групи, ТОВ на єдиному податку, на загальній системі+ ПДВ), Громадські/Благодійні організації. Супроводження вашого бізнесу, візьму на себе весь клопіт, а ви зі спокійною душею будете провадити бізнес. Відкриття/закриття ФОП, подальше супроводження. Близько 30 успішно розблокованих ПН, з першої спроби, мільйони гривень сум ПДВ допомогла зберегти своїм клієнтам. Відновлення облік, постановка на облік з нуля, проходження перевірок, робота з первинною документацією. Досвід роботи з багатьма сферами бізнесу, починаючи послугами, закінчуючи виробництвом. Подання всіх можливих звітностей. Все що стосується бухгалтерського обліку, все мені по силах.
     
    68
    99%позитивних
    Алексей И.
    13 июня 2023
    Дуже професійний та с великим досвідом фахівець.
    Відгук по замовленню:
    Алексей И.
    13 июня 2023
    Дуже професійний та с великим досвідом фахівець.
    Відгук по замовленню:
  • Компанія "Lemberg"
    Був(ла) на сайті 16 годин назад
    На сайті з
    23 июля 2022
    Документи
    перевірені
    Ми група компаній "Лемберг", яка якісно та професійно надасть Вам як юридичні, бухгалтерські та ІТ послуги, консультації по відкриттю, супроводження бізнесу. Представлення клієнтів в контролюючих, правоохоронних та судових органах. В нашій компанії працюють професіонали, які люблять свою роботу та зацікавлені в успіхах наших клієнтів. Перелік послуг: - консультації по відкриття бізнесу; - податкові консультації; - юридичні консультації;
     
    3
    100%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Сейран И.
    Був(ла) на сайті більше 10 днів назад
    На сайті з
    6 ноября 2018
    Паспорт
    перевірено
    Гарантія
    11 місяців
    Сертифікований професійний перекладач, магістр КНЛУ, юрист-консультант з міграційних питань, легалізації, підготовки та оформлення виїзних документів/Certified Professional Translator/Interpreter, Master's Degree of KNLU, Legal Advisor on migration issues, legalization, Apostille, preparation and execution of travel documents, Notary services Надаю такі професійні послуги: - нотаріальний ПЕРЕКЛАД документів з та на іноземні мови - терміновий переклад, засвідчений моєю печаткою сертифікованого перекладача (бюро перекладів) - професійний переклад текстів та документів (технічний, медичний, фармацевтичний та ін.) - переклад сайтів, статей, буклетів, каталогів, презентацій, курсових, дипломних, анотацій - вичитка (редагування) готового перекладу - виправленням машинного перекладу НЕ займаюсь - АПОСТИЛЮВАННЯ особистих та юридичних документів - консульська ЛЕГАЛІЗАЦІЯ особистих та юридичних документів - нострифікація іноземного документа для роботи чи навчання в Україні - витребування повторних свідоцтв із РАЦС, рішень суду з країн Європи, СНД, Азії та Америки - оформлення пакета документів для отримання громадянства, укладання шлюбу, отримання візи - оформлення ідентифікаційного коду ІПН для громадян України та іноземців - оформлення податкового номера codice fiscale Італії, NIE Іспанії - довідка про НЕСУДИМІСТЬ з МВС України, Росії, Польщі, Білорусі та проставлення апостилю - Dichiarazione di valore - консульський, присяжний переклад - витребування архівної довідки про факт навчання з ВНЗ України - візова підтримка та консультації - відкриття компанії в Україні - обмін посвідчення водія, довідка з МРЕВ - оформлення дозволу на роботу, посвідки на проживання, громадянство України - укладання шлюбу за добу з іноземцем - нотаріальні та юридичні послуги Мої переваги – 12-річний досвід, відповідальність, своєчасність, професіоналізм та індивідуальний підхід. "Найприємніше - це коли замовник залишається задоволений". Слава Україні 💛💙
     
    405
    99%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Інна Ш.
    Був(ла) на сайті 2 години назад
    На сайті з
    23 августа 2022
    Паспорт
    перевірено
    Миття вікон наявність професійного обладнання, миття вікон на висоті (наявність необхідного обладнання),клінингові послуги, послуги рекрутера, підбір персоналу, написання резюме, кадрові послуги, консультація. Виконання завдань якісно та вчасно!!!
     
    11
    96%позитивних
    Александр Б.
    14 февраля 2023
    Класс
    Відгук по замовленню:
    Александр Б.
    14 февраля 2023
    Класс
    Відгук по замовленню:
Наші фахівці отримали вже 187 відгуків в категорії "Кадрові послуги", встигніть ознайомитися!

Оголошення в категорії: Кадрові послуги

  • Проконсультирую по кадровым вопросам
    Имею практический опыт кадровиком более 20 лет, печатаю "слепым методом", могу набирать тексты в Ворде и с рукописных текстов в том числе.
    200 грн
    Алина С.
    26 квітня
  • •Системний, персоналізований, якісний пошук та підбір талантів
    Сильні сторони: •Сильне залучення до Вашого бізнесу; •Фокус на якісному результаті; •Персоналізований підхід, який дає ще кращий результат.
    25 000 грн
    Евгений Р.
    26 квітня
  • Ведение кадрового учета
    • консультации по вопросам кадрового учета (устные) • оформление «Внутреннего трудового распорядка» • разработка штатного расписания предпри...
    510 грн
    Компания FirmUA
    26 квітня
  • HR. Підбір персоналу от А до Я
    Допоможу у формуванні штату для вашого бізнесу. Від малого до великого! Не проблема знайти бариста - не проблема знайти керуючого мережею! ...
    500 грн
    Марк Л.
    28 квітня
  • Услуги тайного покупателя, ревизора.
    Под видом обычного покупателя, но тайно (скрытно) проведу объективную оценку по услугам, которые предоставляет ваша компания. К примеру: про...
    500 грн
    Анастасия М.
    28 квітня
  • Поиск и подбор персонала
    Предоставляю услуги по поиску и подбору персонала разной сложности РЕКРУТИНГ Цена за 1 кандидата принявшего оффер (вышел на работу) его з/п...
    3 000 грн
    Инна Н.
    29 квітня
  • Разработка правил внутреннего распорядка
    В соответствии с Трудовым кодексом правила должны содержать следующие разделы: - общие положения; - порядок приема и увольнения работников; ...
    500 грн
    Мария В.
    26 квітня
  • Консультація з кадрових питань підприємства
    Маю досвід роботи єдиним кадровиком на підприємстві. Проконсультуюся щодо ведення кадрового діловодства, допоможу організувати та навести ла...
    500 грн
    Екатерина Ш.
    29 квітня
  • Послуги з ведення кадрового діловодства
    - накази з основної діяльності - накази про прийняття на роботу - накази про звільнення - ведення особових справ
    100 грн
    Инна С.
    29 квітня
  • Услуги HR-менеджера, рекрутера. Подбор персонала
    Столкнулись с проблемой отсутствия нужных откликов на вакансию? Помогу подобрать и диагностировать персонал любого уровня, применяя свой усп...
    7 000 грн
    Ольга М.
    27 квітня