UA

Кадрові послуги в Києві

Професійні кадрові послуги в Києві. Досвідчені виконавці швидко знайдуть гідного співробітника. Для замовлення послуг оформляйте заявку!
  1. Всі послуги
  2. Реклама і маркетинг
    1. Реклама в Інтернеті
    2. Поширення реклами
    3. Виготовлення та монтаж зовнішньої реклами
    4. Послуги промоутерів
    5. Послуги звукорежисера
    6. Послуги моделі
    7. Інша реклама
3431
фахівець
в цій категорії
Кращі фахівці з надання кадрових послуг

  • Був(ла) на сайті 7 годин назад
    На сайті з
    21 октября 2018
    Паспорт
    перевірено
    Без вредных привычек! Работаю на должности HR, в свободное время подрабатываю на кабанчике. Берусь за работу которую могу выполнить на 100%, Также предоставляю услуги в сфере детектива. Опыт более 6 лет и рейтинг 98% с 100 возможных
     
    838
    98%позитивних
    Анна
    11 февраля
    Очень хороший специалист. Очень быстро ответил и оперативно помог
    Відгук по замовленню:
    Катя
    27 декабря 2023
    Дякую, все виконано як і домовлялись. Рекомендую.
    Відгук по замовленню:
    Анна
    11 февраля
    Очень хороший специалист. Очень быстро ответил и оперативно помог
    Відгук по замовленню:
  • Александр Б.
    Був(ла) на сайті 11 годин назад
    На сайті з
    3 марта 2019
    Паспорт
    перевірено
    23
    98%позитивних
    Ig
    19 января
    Дуже якісно і професійно. Чудовий підхід
    Відгук по замовленню:
    Мария П.
    7 января
    Все швидко та якісно!
    Відгук по замовленню:
    Ig
    19 января
    Дуже якісно і професійно. Чудовий підхід
    Відгук по замовленню:
  • Юлія М.
    Був(ла) на сайті 1 день назад
    На сайті з
    26 декабря 2020
    Паспорт
    перевірено
    Юрист-практик, аналітик, власник бізнесу. Надаю нижченаведені послуги: - юридичні консультації з адміністративного права по роботі та взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування (можливий суровід); - написання документів (позовних заяв, клопотань, процесуальних документів, договорів цивільно-правового характеру, запитів, тощо) будь-якої складності; - розробка установчих документів для створення юридичних осіб; - докладна консультація та врегулювання дій на основі Закону України "Про доступ до публічної інформації", Закону України "Про громадські об'єднання"; - ліквідація/створення ТОВ та інших юридичних осіб; - юридична перевірка новобудов та забудовника. ЯКЩО у вас виникла ситуація, яка потребує вивчення, аналізу та роз'яснення певних документів, Напишіть мені прямо зараз !!! Договір про надання послуг за домовленістю сторін. Оплата послуг згідно виставленого рахунку.
     
    18
    98%позитивних
    Oleg
    6 января 2021
    Все четко и оперативно. Исполнителя рекомендую.
    Відгук по замовленню:
    Oleg
    6 января 2021
    Все четко и оперативно. Исполнителя рекомендую.
    Відгук по замовленню:
  • Сергей Ч.
    Був(ла) на сайті 8 годин назад
    На сайті з
    6 февраля 2020
    Паспорт
    перевірено
    286
    98%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Компанія "Nokote"
    Був(ла) на сайті 6 годин назад
    На сайті з
    24 мая 2023
    Документи
    перевірені
    *обслуговування всіх видів оргтехніки *заправка, заміна та відновлення картриджів *підбір та продаж офісної техніки *діагностика обладнання (безкоштовна - при подальшому ремонті) *ремонт та технічне обслуговування офісної техніки *проведення повного аудиту вашої техніки *платники ПДВ
     
    74
    90%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Був(ла) на сайті 16 годин назад
    На сайті з
    14 января 2019
    Документи
    перевірені
    Працюю дистанційно з будь-яким містом по Україні. Офлайн зустрічі в м. Чернівці. 6 років досвіду. Працюю офіційно! Я ФОП з 2018 року. 1000+ ФОП скористались моїми послугами. Наразі на постійній основі здійснюю супровід ФОП на спрощеній системі, вирішу будь-яке питання; та подаю звітність ФОП/ТОВ/консультації/навчання/комунікація з державними органами - все швидко, доступно, з турботою про Ваш час та діяльність.
     
    51
    100%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Був(ла) на сайті 13 годин назад
    На сайті з
    30 мая 2022
    Паспорт
    перевірено
    Маю близько 5 років досвіду, незважаючи на мій молодий вік. Надаю консультації, працюю з різними системами оподаткування (ФОП 1-4 групи, ТОВ на єдиному податку, на загальній системі+ ПДВ), Громадські/Благодійні організації. Супроводження вашого бізнесу, візьму на себе весь клопіт, а ви зі спокійною душею будете провадити бізнес. Відкриття/закриття ФОП, подальше супроводження. Близько 30 успішно розблокованих ПН, з першої спроби, мільйони гривень сум ПДВ допомогла зберегти своїм клієнтам. Відновлення облік, постановка на облік з нуля, проходження перевірок, робота з первинною документацією. Досвід роботи з багатьма сферами бізнесу, починаючи послугами, закінчуючи виробництвом. Подання всіх можливих звітностей. Все що стосується бухгалтерського обліку, все мені по силах.
     
    64
    98%позитивних
    Алексей И.
    13 июня 2023
    Дуже професійний та с великим досвідом фахівець.
    Відгук по замовленню:
    Алексей И.
    13 июня 2023
    Дуже професійний та с великим досвідом фахівець.
    Відгук по замовленню:
  • Александр Г.
    Був(ла) на сайті 4 години назад
    На сайті з
    10 декабря 2015
    Паспорт
    перевірено
    Сочетаю в себе креативность менеджера по продажам и скурпулезность и настойчивость менеджера по управления проектами + руки выросли из правильного места. Ко всем задачам подхожу комплексно с ориентацией на конечный результат. Считаю, что лучше работу не делать, чем делать ее плохо.
     
    66
    92%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Був(ла) на сайті 14 годин назад
    На сайті з
    7 августа 2021
    Паспорт
    перевірено
    Привіт! Досвід в податковому та бухгалтерському обліку понад 13 років. За цей час побував в структурі держорганів, у сфері оподаткування та на стороноі юросіб/ФОП-ів, відповідно знаю всю "кухню" як з середини так і ззовні. Наразі з головою окунувся в бухгалтерію ІТ, - Англія, Естонія, Україна, відповідаю за бухгалтерію та управлінський облік Лондонської та Чернівецької фірм, частково консультую з юридичних питань. Наявний практичний досвід КІК/BEPS, "Дія City". Також надаю аутсорсингові послуги із супроводження діяльності ФОП різних груп та систем оподаткування. Додатковий, безпосередньо мій власний проект, в якому являюсь фіндиректором та який в процесі становлення та розвитку, - це майстерня столярного мистецтва Artifex, виробничі потужності якого знаходяться в м.Чернівці.
     
    44
    94%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Алла Г.
    Був(ла) на сайті 6 днів назад
    На сайті з
    29 января 2020
    Паспорт
    перевірено
    Специалист
    18
    94%позитивних
    Михайло
    2 декабря 2021
    Дуже задоволений сервісом! Рекомендую!!!
    Відгук по замовленню:
    Михайло
    2 декабря 2021
    Дуже задоволений сервісом! Рекомендую!!!
    Відгук по замовленню:
Наші фахівці отримали вже 186 відгуків в категорії "Кадрові послуги", встигніть ознайомитися!

Оголошення в категорії: Кадрові послуги

  • Подбор персонала (фриланс)
    Качественно закрою актуальные вакансии у вас в компании. (Фриланс) Цена обсуждается, зависит от категории вакансии Опыт работы в масслвом по...
    2 000 грн
    Валерия Л.
    Вчора
  • Подбор персонала
    Имею опыт работы HR-менеджером / рекрутером Подбор персонала по заявке и требованиям работодателя: - первичный опрос кандидата по его навыка...
    1 000 грн
    Руслана К.
    Вчора
  • Ведение кадрового делопроизводства
    Полный цикл кадрового делопроизводства для небольших компаний (до 50 чел). Помогу поставить КДП с нуля, провести аудит текущего состояния. О...
    3 000 грн
    Елена Б.
    Вчора
  • Массовый подбор персонала ресторана/фастфуда
    Опыт поиска и подбора персонала 8 лет. Минимизация расходов на размещения объявлений. Быстрое закрытие вакансий Официанты, бармены, повара,...
    500 грн
    Владимир П.
    Вчора
  • Кадровое делопроизводство и подбор персонала
    Опыт в сфере управления персоналом более 7 лет. Специализируюсь на подборе персонала, ведении кадровой документации (аудит, создание с нуля)...
    500 грн
    Ольга Н.
    Вчора
  • Кадровые документы в порядок + военный учёт, ведение журналов и карточек, график отпусков, трудовых книжек, личных дел .
    Помогу начинающему кадровику организовать кадровую работу на предприятии , военный учет и сверка, формирование приказов.
    500 грн
    Олена С.
    Вчора
  • Подбор персонала
    Помогу подобрать и диагностировать персонал любого уровня, применяя свой успешный многолетний опыт закрытия вакансий. Регламент работы: 1. З...
    1 000 грн
    Татьяна Б.
    Вчора
  • Подбор персонала, hr
    Закрою ваши вакансии в максимально сжатые сроки эффективными сотрудниками. Образование: Dnipropetrovs’kij Nacional’nij Universitet speciali...
    500 грн
    Анастасия Н.
    Вчора
  • Рекрутинг
    • Executive Search - прямой поиск топ-менеджеров и уникальных специалистов • Management Recruitment - подбор менеджеров среднего звена • Reg...
    1 000 грн
    Юлия М.
    Вчора
  • Открою доступ к контактам резюме на Work.ua и Rabota.ua
    Открою доступ к контактам резюме на
    и
    , вышлю резюме на вашу почту. Обращайтесь, обязательно помогу решить ваш вопрос! Цена...
    200 грн
    Юлия Г.
    Вчора

Сервіс замовлення послуг Kabanchik.ua на каналі 1+1

Всеукраїнський телеканал у програмі "Сніданок з 1+1" в прямому ефірі взяв інтерв'ю у засновника проекту Kabanchik.ua Романа Киригетова про те, як працює сервіс і як безпечно замовляти послуги приватних фахівців в Україні.

Аутсорсинг кадрових послуг для підприємців

Представники малого і середнього бізнесу все частіше вважають за краще замовляти кадрові послуги в Києві на умовах аутсорсингу - це набагато вигідніше, ніж утримувати в штаті постійного фахівця. При невеликому штаті співробітників дійсно вигідніше доручити роботу віддаленого фахівця. Це дозволить заощадити на зарплаті кадровика, організації робочого місця, різних соціальних виплатах. І при цьому всі операції з кадрами будуть виконані бездоганно.

Поширені кадрові послуги

Сучасні фахівці, що працюють на умовах аутсорсингу, в змозі надати повний спектр послуг: від підбору до вдосконалення персоналу, не кажучи вже про необхідний облік та веденні документації. До найбільш поширених відносять такі послуги:

  1. Кадрове адміністрування. Послуга включає консультування з питань реалізації вимог трудового законодавства в умовах конкретної компанії, організацію порядку оформлення трудових відносин.
  2. Розрахунок зарплати. Професійні кадрові послуги дозволяють вірно розрахувати рівень зарплати кожного співробітника, враховуючи сфери діяльності і масштаби компанії, складність роботи, штатну чисельність і організаційну структуру.
  3. Підбір персоналу. Одна з найважливіших послуг - організація співбесід та випробувань для перевірки кандидатів і вибору кращого фахівця для конкретної посади.
  4. Послуги кадрового діловодства. Ведення особистих справ співробітників, оформлення необхідної документації при прийомі на роботу, переведення, підвищення, звільнення та інших операціях - все це бере на себе віддалений фахівець.
  5. Оцінка персоналу. Для підвищення ефективності та визначення, наскільки ключові фахівці відповідають займаним посадам, професійні кадровики можуть проводити експертну оцінку компетенції персоналу, самостійно розробляючи тестові матеріали або залучаючи відповідних експертів.
  6. Розірвання трудового договору. За допомогою досвідченого кадровика можна провести звільнення співробітника в рамках законодавства і в інтересах роботодавця - знівелювавши всі ризики і не залишивши приводів для можливих судових розглядів.

У кого замовити аутсорсинг кадрових послуг?

Від професійного кадровика потрібна наявність таких характеристик:

  • профільну освіту;
  • ідеальне знання трудового законодавства;
  • володіння сучасними методиками роботи з кадрами;
  • великий досвід;
  • наявність рекомендації від клієнтів.

Як замовити послуги кадрового агентства з ідеальною репутацією? Сервіс Кабанчик пропонує більш економний і надійний варіант - найм безпосереднього фахівця з перевіреною репутацією. Просто оформляйте завдання, визначте суму оплати і потрібний термін - і вже через 5 хвилин можна приступати до вибору виконавця. Вибирати можна за відгуками і рейтингу - це стане гарантією якості послуг фахівця.

(11 голосів, у середньому 4.82 з 5)