• UA RU

Кадрові послуги Воздвиженка

Kabanchik.ua - зручний онлайн сервіс для замовлення побутових та бізнес послуг. Замовте послугу Кадрові послуги Воздвиженка на Kabanchik.ua прямо зараз.
  1. Всі послуги
  2. Реклама і маркетинг
    1. Реклама в Інтернеті
    2. Поширення реклами
    3. Виготовлення та монтаж зовнішньої реклами
    4. Послуги промоутерів
    5. Послуги звукорежисера
    6. Послуги моделі
    7. Інша реклама
3589
фахівців
в цій категорії
Лучшие специалисты по предоставлению кадровых услуг

  • Був(ла) на сайті 9 годин назад
    На сайті з
    6 февраля 2020
    Паспорт
    перевірено
    301
    98%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Був(ла) на сайті 4 години назад
    На сайті з
    5 января
    Паспорт
    перевірено
    Вітаю! Маю багаторічний досвід роботи у великих компаніях і навички у таких напрямах: - пошук і робота з клієнтами, постачальниками, підрядниками, контрагентами в Україні й за кордоном, - проведення комерційних тендерів для компаній, - переговори з компаніями різного типу, - продажі B2C і B2B, - пошук, збір, аналіз інформації, - написання внутрішніх регламентів, - підготовка комерційних пропозицій, презентаційних матеріалів (у т.ч. Canva), головних сторінок сайтів, - проведення рекламних кампаній, - збір, підготовка, робота з великим обсягом документів різного типу, в т.ч. фінансових і юридичних, в т.ч. для міжнародних угод, - e-commerce, dropshipping, - створення і ведення магазинів в Інстаграм і Facebook, продажі через Direct, Massanger, Landing page, - наповнення сайтів контентом (маю досвід з Пром, Бітрікс, Тіlda, знайома з WP, Wix, інші швидко освоюю під проєкт), - Excel, Google sheet, Microsoft Office, Google Docs впевнено, - англійська B2+ Максимально відповідально і структурно ставлюся до кожного замовлення. Буду вдячна за чіткі критерії завдання і швидкий зворотній зв'язок у процесі роботи.
    15
    100%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Був(ла) на сайті 9 годин назад
    На сайті з
    14 января 2019
    Документи
    перевірені
    Працюю дистанційно з будь-яким містом по Україні. Офлайн зустрічі в м. Чернівці. 6 років досвіду. Працюю офіційно! Я ФОП з 2018 року. 1000+ ФОП скористались моїми послугами. Наразі на постійній основі здійснюю супровід ФОП на спрощеній системі, вирішу будь-яке питання; та подаю звітність ФОП/ТОВ/консультації/навчання/комунікація з державними органами - все швидко, доступно, з турботою про Ваш час та діяльність.
    54
    100%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Був(ла) на сайті 8 годин назад
    На сайті з
    24 мая 2023
    Документи
    перевірені
    *обслуговування всіх видів оргтехніки *заправка, заміна та відновлення картриджів *підбір та продаж офісної техніки *діагностика обладнання (безкоштовна - при подальшому ремонті) *ремонт та технічне обслуговування офісної техніки *проведення повного аудиту вашої техніки *платники ПДВ
    77
    90%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Був(ла) на сайті 5 годин назад
    На сайті з
    3 марта 2019
    Паспорт
    перевірено
    23
    98%позитивних
    Ig
    19 января
    Дуже якісно і професійно. Чудовий підхід
    Відгук по замовленню:
    Мария П.
    7 января
    Все швидко та якісно!
    Відгук по замовленню:
  • Був(ла) на сайті 6 годин назад
    На сайті з
    21 октября 2018
    Паспорт
    перевірено
    Без вредных привычек! Работаю на должности HR, в свободное время подрабатываю на кабанчике. Берусь за работу которую могу выполнить на 100%, Также предоставляю услуги в сфере детектива. Опыт более 6 лет и рейтинг 98% с 100 возможных
    865
    98%позитивних
    Анна
    11 февраля
    Очень хороший специалист. Очень быстро ответил и оперативно помог
    Відгук по замовленню:
    Катя
    27 декабря 2023
    Дякую, все виконано як і домовлялись. Рекомендую.
    Відгук по замовленню:
  • Був(ла) на сайті 11 годин назад
    На сайті з
    30 мая 2022
    Паспорт
    перевірено
    Маю близько 5 років досвіду, незважаючи на мій молодий вік. Надаю консультації, працюю з різними системами оподаткування (ФОП 1-4 групи, ТОВ на єдиному податку, на загальній системі+ ПДВ), Громадські/Благодійні організації. Супроводження вашого бізнесу, візьму на себе весь клопіт, а ви зі спокійною душею будете провадити бізнес. Відкриття/закриття ФОП, подальше супроводження. Близько 30 успішно розблокованих ПН, з першої спроби, мільйони гривень сум ПДВ допомогла зберегти своїм клієнтам. Відновлення облік, постановка на облік з нуля, проходження перевірок, робота з первинною документацією. Досвід роботи з багатьма сферами бізнесу, починаючи послугами, закінчуючи виробництвом. Подання всіх можливих звітностей. Все що стосується бухгалтерського обліку, все мені по силах.
    68
    99%позитивних
    Алексей И.
    13 июня 2023
    Дуже професійний та с великим досвідом фахівець.
    Відгук по замовленню:
  • Був(ла) на сайті 3 години назад
    На сайті з
    10 марта 2020
    Паспорт
    перевірено
    Здійснюю юридичну діяльність з 2013 року. Являюся діючим юристом компанії Justitia в місті Києві. Маю великий досвід ведення справ різної категорії складності. Основні напрямки здійснення юридичної діяльності: - Допомога при ДТП; - Оскарження протоколів та постанов органів полії; - Стягнення страхових відшкодувань; - Сімейні справи (Розірвання шлюбу, аліменти, поділ майна, визнання батьківства, позбавлення батьківських прав тощо); - Міграційні справи (громадянство, додатковий захист, біженство, постійне/тимчасове проживання); - Стягнення боргів (з фізичних та юридичних осіб); - Митні справи (оскарження протоколів та постанов тощо) - Податкові спори (оскарження ППР, донарахувань, відмову в реєстрації ПН); - Військове право; - Захист у кримінальних справах; - Представництво у суді; - Допомога в проведенні оцінки майна або збитків; - Апостиль на документи; - Нотаріальні послуги; - Допомога в здійсненні перекладу документів; - Розробка договорів різної складності та NDA; - Проведення переговорів та медіації. Відповідальний підхід. Великий досвід в наданні якісних юридичних послуг. Сертифікований Manual QC Engineer з досвідом роботи на комерційних та некомерційних поектах. З невеликим досвідом викладання (менторства). З початковими навичками автоматизації на Python. Технічні навички: - Jira; - TestRail, Trello; - MS SQL Server/Workbench; HTML/CSS; Selenium IDE; Postman; - Github; Jmeter; DevTools; - WordPress; - JavaScript; - Python; - Test Automation.
    54
    98%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Був(ла) на сайті 8 годин назад
    На сайті з
    23 июля 2022
    Документи
    перевірені
    Ми група компаній "Лемберг", яка якісно та професійно надасть Вам як юридичні, бухгалтерські та ІТ послуги, консультації по відкриттю, супроводження бізнесу. Представлення клієнтів в контролюючих, правоохоронних та судових органах. В нашій компанії працюють професіонали, які люблять свою роботу та зацікавлені в успіхах наших клієнтів. Перелік послуг: - консультації по відкриття бізнесу; - податкові консультації; - юридичні консультації;
    3
    100%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
  • Був(ла) на сайті 2 дні назад
    На сайті з
    6 ноября 2018
    Паспорт
    перевірено
    Гарантія
    11 місяців
    Сертифікований професійний перекладач, магістр КНЛУ, юрист-консультант з міграційних питань, легалізації, підготовки та оформлення виїзних документів/Certified Professional Translator/Interpreter, Master's Degree of KNLU, Legal Advisor on migration issues, legalization, Apostille, preparation and execution of travel documents, Notary services Надаю такі професійні послуги: - нотаріальний ПЕРЕКЛАД документів з та на іноземні мови - терміновий переклад, засвідчений моєю печаткою сертифікованого перекладача (бюро перекладів) - професійний переклад текстів та документів (технічний, медичний, фармацевтичний та ін.) - переклад сайтів, статей, буклетів, каталогів, презентацій, курсових, дипломних, анотацій - вичитка (редагування) готового перекладу - виправленням машинного перекладу НЕ займаюсь - АПОСТИЛЮВАННЯ особистих та юридичних документів - консульська ЛЕГАЛІЗАЦІЯ особистих та юридичних документів - нострифікація іноземного документа для роботи чи навчання в Україні - витребування повторних свідоцтв із РАЦС, рішень суду з країн Європи, СНД, Азії та Америки - оформлення пакета документів для отримання громадянства, укладання шлюбу, отримання візи - оформлення ідентифікаційного коду ІПН для громадян України та іноземців - оформлення податкового номера codice fiscale Італії, NIE Іспанії - довідка про НЕСУДИМІСТЬ з МВС України, Росії, Польщі, Білорусі та проставлення апостилю - Dichiarazione di valore - консульський, присяжний переклад - витребування архівної довідки про факт навчання з ВНЗ України - візова підтримка та консультації - відкриття компанії в Україні - обмін посвідчення водія, довідка з МРЕВ - оформлення дозволу на роботу, посвідки на проживання, громадянство України - укладання шлюбу за добу з іноземцем - нотаріальні та юридичні послуги Мої переваги – 12-річний досвід, відповідальність, своєчасність, професіоналізм та індивідуальний підхід. "Найприємніше - це коли замовник залишається задоволений". Слава Україні 💛💙
    405
    99%позитивних
    У фахівця ще немає відгуків
    саме в цій категорії.
Наші фахівці отримали вже 187 відгуків в категорії "Кадрові послуги", встигніть ознайомитися!

Оголошення в категорії: Кадрові послуги

  • Разработка инструкций по предприятию, проведение всех инструктажей, разработка приказов, проведение обучение,ведение документации. Работа на...
    700 грн
    Татьяна М.
    9 травня
  • 1 Помогу составить Вам профессиональное резюме. А также могу оказать помощь с размещением резюме на площадках
    ,
    Опыт в HR ...
    200 грн
    Таня Ю.
    11 травня
  • Работаю, как ФОП на 3й группе, с соответствующим КВЕД Консалтинговые услуги, по анализу рынка труда, мониторинг заработных плат, кадровый а...
    10 000 грн
    Людмила К.
    Вчора
  • Провожу экспертную оценку Вашего опыта, компетенций и психологических характеристик как личности. Формируем совместно понимание того, в как...
    600 грн
    Анна В.
    8 травня
  • Опыт поиска и подбора персонала 8 лет. Минимизация расходов на размещения объявлений. Быстрое закрытие вакансий Официанты, бармены, повара,...
    500 грн
    Владимир П.
    9 травня
  • Сильні сторони: •Сильне залучення до Вашого бізнесу; •Фокус на якісному результаті; •Персоналізований підхід, який дає ще кращий результат.
    25 000 грн
    Евгений Р.
    8 травня
  • Анализ и корректировка резюме. Отработка сложных вопросов работодателей. Собеседование - это не страшно! Обращайтесь!
    300 грн
    Роман М.
    8 травня
  • Специализируюсь на подборе менеджеров по продажам. Моя миссия – в кратчайшие сроки найти только лучших профессионалов. Применяя современные...
    10 000 грн
    Анвар Н.
    11 травня
  • Проведу кадровий аудит, надам рекомендації щодо ведення кадрового обліку, розроблю нормативні документи: ПВТР, посадові і робочі інструкції ...
    1 000 грн
    Анатолий А.
    11 травня
  • Створю для Вас резюме, яке зацікавить роботодавця. Допоможу виділити Ваші головні переваги серед інших кандидатів. Ціна залежить від того, ...
    70 грн
    Олена Г.
    10 травня

Сервіс замовлення послуг Kabanchik.ua на каналі 1+1

Всеукраїнський телеканал у програмі "Сніданок з 1+1" в прямому ефірі взяв інтерв'ю у засновника проекту Kabanchik.ua Романа Киригетова про те, як працює сервіс і як безпечно замовляти послуги приватних фахівців в Україні.

Знаходьте фахівців в категорії Кадрові послуги у місті Київ на Kabanchik.ua

Знайдіть експерта в категорії Кадрові послуги в місті Київ на Kabanchik.ua. На платформі доступні пропозиції від 3589 кваліфікованих експертів з середньою ціною за послугу 1700 гривень на Травень 2024. Замовники залишили 187 відгуків в профілях фахівців. З рейтингом сторінки в 4.82 з 5 ви можете переконатись в якості вже наданих послуг від експертів. Опублікуйте замовлення на сайті вже сьогодні!