Kabanchik.ua - зручний онлайн сервіс для замовлення побутових та бізнес послуг. Замовте послугу Бухгалтерські послуги Дарниця на Kabanchik.ua прямо зараз.
Привіт! Досвід в податковому та бухгалтерському обліку понад 13 років. За цей час побував в структурі держорганів, у сфері оподаткування та на стороноі юросіб/ФОП-ів, відповідно знаю всю "кухню" як з середини так і ззовні. Наразі з головою окунувся в бухгалтерію ІТ, - Англія, Естонія, Україна, відповідаю за бухгалтерію та управлінський облік Лондонської та Чернівецької фірм, частково консультую з юридичних питань. Наявний практичний досвід КІК/BEPS, "Дія City". Також надаю аутсорсингові послуги із супроводження діяльності ФОП різних груп та систем оподаткування.
Додатковий, безпосередньо мій власний проект, в якому являюсь фіндиректором та який в процесі становлення та розвитку, - це майстерня столярного мистецтва Artifex, виробничі потужності якого знаходяться в м.Чернівці.
Досвід роботи по веденню ФОП 10 років. Працюю віддалено з Фізичними особами підприємцями на різних системах оподаткування. Також надаю консультації по кадровому діловодству, нарахуванню та виплаті заробітної плати, відпускних, декретних відпусток. Володіння 1С7, 1С8, Медок, Банк-Клієнт, MS Office та іншими програмними продуктами. Працюю Єдиним головним бухгалтером ТОВ більше 10 років.
Зареєстрована як ФОП, тому є можливість укласти офіційний договір на ведення вашого обліку.
-ФОП 2,3 группа відкриття та супроводження
- формування наказів, введення в експлуатацію ОС, МНМА,
- кадрова документація, підбір кадрів (прийом, звільнення, відпустка, лікарняні, подання гні даних про прийом) штатний розпис, табель робочого часу до 100 сотр.,
- Відрядження, підзвіт (накази, авансові звіти);
- ПДВ-реєстрація податкових накладних, відшкодування ПДВ,розблокуваня;
- організація та ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку;
- нарахування заробітної плати (відпустки, декрет, штатний розклад, ведення кадрового обліку та особиста картка) податків за з/п., формування звітів;
- розрахунки та контроль з дебіторами та кредиторами;
- облік та ведення витрат автомобіля на підприємстві, списання та облік ПММ;
- Здача в оренду площ;
- Відновлення обліку;
- Постановка обліку з „0”;
- Постановка завдань програмісту для доопрацювання 1С;
- проходження перевірок різних відомств без суттєвих зауважень;
- своєчасне повідомлення керівництва про майбутні зміни в законодавстві та реагування шляхом підходу в організації обліку,
-надання методичної допомоги працівникам підрозділів підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю та звітності;
- Подача звітності за ФОПом ;
Компанія «Кварц Аудіт» була заснована влітку 2022 року і з того часу успішно працює на ринку аутсорсингу бухгалтерських послуг, надає юридичні та аудиторські послуги та постачає програмне забезпечення для бухгалтерії. Ми не є новачками на ринку, ми команда професіоналів, які об’єдналися у форс мажорних обставин під час русько-Української війни 2022р. У кожного нашого спеціаліста свій багаторічний досвід у сфері бухгалтерського обліку та аудиту, галузі права, банківських послуг та інформаційних технологій (ІТ)
Ми пропонуємо широкий спектр послуг, які допоможуть забезпечити ефективну та точну роботу бухгалтерського обліку у Вашому бізнесі. Наші послуги включають формування звітності, обробку документів, розрахунок заробітної плати та податковий облік. Наші спеціалісти знаходять і реалізовують оптимальні рішення, що сприяють максимальному зниженню податкових платежів та витрат на утримання обліку.
Крім того, наша компанія надає юридичні послуги для бізнесу, що допомагає нашим клієнтам забезпечити юридичний захист їхнього бізнесу. Наші юристи пропонують послуги з реєстрації бізнесу, розробки та оформлення договорів, консультацій з питань корпоративного права, митного права та інших.
Крім того, “Кварц Аудіт” здійснює аудиторську діяльність, яка допомагає забезпечити достовірність фінансової звітності бізнесу. Наші аудитори проводять аудиторські перевірки відповідно до міжнародних та національних стандартів, щоб забезпечити високу якість послуг та довіру наших клієнтів.
Опыт работы главным бухгалтером - 15 лет. Полное ведение ФОП, юр.лица на едином налоге (с НДС и без), а также ТОВ на общей системе налогообложение. ВЭД. Работаю удаленно.
Опытный бухгалтер предоставит услуги по бухгалтерскому обслуживанию СПД на любой системе налогообложения и юридических лиц. Консультация, сопровождение,
подача отчетности в налоговую, пенсионный и др. фонды.
Владение 1С7,1С8, Медок,Банк-клиент, MS Office и другими программными продуктами. Высшее образование ,опыт работы бухгалтером в разных сферах больше 10 лет.
Зарегистрирована как ФОП, поэтому есть возможность заключения официального договора на ведение Вашей бухгалтерии.
Жду Ваших звонков и писем. Качество работы и цены Вас приятно удивят.
Привіт, мене звати Христина) Проживаю у місті Львів. Досвід роботи по веденню ФОП 4 роки. (Працюю віддалено з Фізичними особами підприємцями на різних системах оподаткування). Також надаю консультації по кадровому діловодству, нарахуванню та виплаті заробітної плати, відпускних, декретних відпусток. Працюю головним бухгалтером.
61
98%позитивних
Андрей Б.
9 апреля
Чудовий спеціаліст. З Христиною приємно співпрацювати.
Привіт, ми компанія ТОВ "ХелпКонсалтінг груп ", команда практикуючих бухгалтерів зі стажем роботи від 10 років.
Працюємо онлайн по всій Україні.
Працюємо віддалено з Фізичними особами підприємцями на різних системах оподаткування, ТОВ та БФ (Ведення найманих, Консультації, Реєстрація та консультація по роботі ПРРО, Аналіз (перевірка) діяльності та звіт про ризики, Повний супровід підприємства)
З нами не дорого та надійно!
Працюю дистанційно з будь-яким містом по Україні. Офлайн зустрічі в м. Чернівці.
6 років досвіду. Працюю офіційно!
Я ФОП з 2018 року. 1000+ ФОП скористались моїми послугами. Наразі на постійній основі здійснюю супровід ФОП на спрощеній системі, вирішу будь-яке питання; та подаю звітність ФОП/ТОВ/консультації/навчання/комунікація з державними органами - все швидко, доступно, з турботою про Ваш час та діяльність.
54
100%позитивних
Alex R.
23 апреля
ідеально виконана робота, проактивне ставлення у вирішенні проблем.
Маю близько 5 років досвіду, незважаючи на мій молодий вік. Надаю консультації, працюю з різними системами оподаткування (ФОП 1-4 групи, ТОВ на єдиному податку, на загальній системі+ ПДВ), Громадські/Благодійні організації. Супроводження вашого бізнесу, візьму на себе весь клопіт, а ви зі спокійною душею будете провадити бізнес.
Відкриття/закриття ФОП, подальше супроводження.
Близько 30 успішно розблокованих ПН, з першої спроби, мільйони гривень сум ПДВ допомогла зберегти своїм клієнтам.
Відновлення облік, постановка на облік з нуля, проходження перевірок, робота з первинною документацією.
Досвід роботи з багатьма сферами бізнесу, починаючи послугами, закінчуючи виробництвом. Подання всіх можливих звітностей.
Все що стосується бухгалтерського обліку, все мені по силах.
68
99%позитивних
Мирослав Б.
1 мая
Було дуже приємно співпрацювати!
Відгук по замовленню:
Татьяна
27 апреля
Юлія - професійний фахівець, все чітко та швидко протягом одного робочого дня. Рекомендую.
Сервіс замовлення послуг Kabanchik.ua на каналі 1+1
Всеукраїнський телеканал у програмі "Сніданок з 1+1" в прямому ефірі взяв інтерв'ю у засновника проекту Kabanchik.ua Романа Киригетова про те, як працює сервіс і як безпечно замовляти послуги приватних фахівців в Україні.
Знаходьте фахівців в категорії Бухгалтерські послуги у місті Київ на Kabanchik.ua
На сторінці Бухгалтерські послуги в місті Київ, ви можете обрати із 3712 кваліфікованих спеціалістів. Середня вартість послуги на Травень 2024 1240 грн.
Виберіть експертів з досвідом, підтвердженим відгуками яких 2321 на разі, або залиште свій.
З рейтингом послуги в 4.0 з 5, ваші проєкти в надійних руках. Зробіть замовлення вже сьогодні на Kabanchik.ua та відчуйте всі переваги сервісу!